مسابقات قرآن کارکنان ستاد ارتش به کار خود پایان داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 118
نویسنده : علی

 


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در ارتش در حد بسیار مطلوب می باشد و سی و پنج دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردیده که این مثال زدنی است؛ خاطر نشان کرد: امروز ارتش نه تنها در مسابقات کشوری بلکه در مسابقات بین المللی قرآن کریم حرفهای زیادی برای گفتن دارد که علاوه بر کارکنان در بین خانواده ها، همسران و فرزندان کارکنان و همچنین دانشجویان آجا فرهنگ قرآنی حاکم و مسابقات قرآنی برگزار می گردد.

وی گفت: ما در کنار قرآن به طور ابتکاری یه عترت هم توجه داشته ایم و جشنواره حدیث را برگزار می کنیم که در هیچ کجای دیگر این گونه مسابقات برگزار نمی گردد و در ایام 13 رجب امسال بیش از 12 هزار نفر از خانواده ها، کارکنان و دانشجویان آجا در مساجد در حال اعتکاف بودند که این به برکت حاکمیت قرآن در آجا می باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز کسانی که با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند، در سراسر گیتی با کفر، ظلم و ستم در حال مبارزه هستند ، تصریح کرد: علاوه بر خوب خواندن قرآن ما باید با مفاهیم قرآن آشنا شویم و در آن تدبیر و تفکر کنیم و عمل کردن به قرآن هدف نهایی ما باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خداوند هدف از انزال قرآن را متذکر شدن مردم، تعقل، پژوهش و تحقیق در مضامین این کتاب الهی بر می شمارد و دین مبین اسلام و قرآن کریم برای پژوهش ارزش زیادی قائل شده و مسلمانان را به پژوهش وتحقیق تشویق می نماید.

وی در پایان با اشاره به حمله خونین نیجریه تصریح کرد: امروز مردم بی گناه شیعه نیجریه به خاطر مأنوس شدن با قرآن کریم به خاک خون کشیده شدند و ارتش نیجریه به خاطر گسترش تشیع در این کشور و برگزاری سالیانه مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان و با تحریک و نقشه رژیم صهیونیسمی و همپیمانانش مردم شیعه را قتل و عام نمودند.


حجت الاسلام فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش طی سخنانی گزارش مبسوطی از روند برگزاری مسابقات ارائه نمود و اضافه کرد: دوره مقدماتی این مسابقات در آبان ماه سال جاری با حضور بیش از 457 نفر در رشته های قرائت، حفظ و درک مفاهیم سطح 1و 2، اذان، حفظ و قرائت برگزار شد و از این تعداد 143 نفر به مرحله ستادی راه یافتند که در این مرحله طی 2 روز در شهر مقدس قم از مجموع کل متسابقین تعداد 43 نفر از کارکنان پایور و وظیفه و 18 نفر از دانشجویان آجا به عناوین برتر دست یافته و جواز حضور در مسابقات قرآن آجا که دی ماه در سالن همایشهای کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار خواهد شد را کسب کردند.

وی در ادامه به برکات قرآن اشاره کرد و افزود: همه توفیقات را از برکات قرآن می دانیم، زیرا قرآن نوری است که همه تاریکی ها و ظلمات را از بین می برد و راه را برای کمال بشر فراهم می کند و امروز به فضل الهی و برکت قرآن کریم این رشد و کمال و جهت یابی را در زمینه های متعددی شاهدیم.

این گزارش حاکیست: در این مراسم از نفرات برگزیده این دوره از مسابقات قرآن با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.  



:: برچسب‌ها: عقیدتی ، آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: